Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Hvis du ikke finder det svar du søger, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores kundeservice.

-------------------------

Jeg skal have mere end en killing - kan jeg så også få flere killingepakker?

Svar: Desværre tillader vi kun én pakke pr. husstand.

 

Min kat får snart et kuld killinger. Kan jeg bestille pakker til alle mine killinger?

Svar: Nej, desværre ikke. Vi er rigtig glade for at opdrættere og andre med killinger vil være med til at udbrede vores killingepakker, men en del af idéen er også, at de nye killingeejere kommer forbi en af Petworlds butikker og afhenter pakken. MEN vi vil være dybt taknemmelige, hvis du vil være med til at fortælle jeres kommende killingeejere om Killingepakken.dk. Hvis du klikker HER, kan du downloade en flyer, som vi har lavet til opdrættere, og som du kan printe ud, og vedlægge i din egen "flytte-hjemmefra-pakke".

 

Min pakke indeholdt ikke det samme som min nabos?

Svar: Indholdet af Killingepakken ændre sig løbende, og det er derfor ikke sikkert, at du får nøjagtigt den samme pakken som din nabo. Men vi tilstræber hele tiden, at pakken skal have et indhold der er både relevant og sagligt for dig som ny katteejer.

 

Hvilke typer ID kan jeg bruge, når jeg skal hente min killingepakke?

Svar: Du kan bruge Pas, kørekort og sygesikringsbevis. Vi skal kunne bekræfte din adresse og din identitet med billede.

 

Kan jeg ikke bare tage e-mailkvitteringen med på min mobiltelefon?

Svar: Jo, det kan man godt. Vores e-mailkvitteringer indeholder et unikt løbenummer, som sikre at hver e-mail kun kan benyttes en gang.

 

Kan jeg hente min killingepakke i en anden butik end den jeg har angivet på min registrering?

Svar: Nej, desværre ikke. Vi bruger dit valg til at sikre, at vi altid har nok pakker i butikkerne. Det er derfor vigtigt, at vi ved hvor pakken bliver afhentet. Butikkerne er blevet instrueret i kun at udlevere pakker til kunder, der har bestilt pakken hos dem.

 

Jeg er kommet til at vælge en forkert butik på min registrering. Kan jeg ændre den?

Svar: Det er desværre ikke muligt at ændre butikken, når den først er valgt, og registreringen er gennemført. Men vi kan naturligvis hjælpe dig, hvis du kontakter vores kundeservice her.